30.1.04

Conductores

Acabo de recibir da Dirección Xeral de Tráfico as modificacións ás normas do Código de Circulación. Sen valorar os cambios, o que me parecería máis importante sería que os conductores fósemos quen de adquirir unha certa educación vial que diluíse esa actitude agresiva que tod@s levamos nos intestinos cando imos ao volante. É certo que conducir nunha cidade como Vigo se asemella cada vez máis ao explorador que se abre paso na selva a golpe de machete. Pero tamén o é que na selva habitan algunhas especies de animais particularmente feroces. A min, se algúns me producen especial fastío son aqueles que aparcan enriba dos pasos de peóns. Amais de exhibir un egoísmo de elefante, non sei en que lugar do planeta esqueceron o sentido cívico. Ás veces, como peón, cando atopo un obstáculo dese tipo teño a tentación de continuar o meu camiño por enriba do capó que me impide o paso.

Ningún comentario: