13.2.09

Teño rede!!!!!!!

Estou tan impresionado, tan alporizado, tan incrédulo de que sexa verdade, de que poida navegar (aínda que só sexa por unhas horas) por este inmenso universo que é a rede, que non teño máis que palabras de agradecemento:

GRAZAS, DEUS TELEFÓNICA
GRAZAS, DEUS FENOSA


por permitirme este marabilloso luxo de poder navegar de cando en vez só pola módica cantidade que pago ao meus polo meu adsl.


(Corro a publicalo antes de que se apague a luz verde do meu router).
¡Seguro que algúns dos meus veciños tamén están embriagados pola emoción!

Non podo poñer un corpo de letra máis grande porque non me saen todas as ferramentas de blogger, pero iso non é nada ao lado deste inmenso privilexio que é navegar.

REPITO:

Grazas Fenosa
Grazas Telefónica

por permitirme este luxo que tiña prohibido desde hai 15 días só a cambio da modesta cantidade que me cobrades ao mes desde hai un lustro.
¡Son un privilexiado!!!!

Ningún comentario:

Publicar un comentario