14.6.10

Vivo empapelado

Unha boa parte da miña vida desenvólvese entre libros, pero tamén entre papeis, que ás veces se acumulan de xeito descontrolado. Cando estou no despacho, poucas veces son consciente do xeito en que os papeis e os libros me rodean. Hai uns días, o meu amigo fotógrafo Manuel G. Vicente fíxome unha visita á editorial e sacoume unhas fotos no despacho. Cando mas enviou por correo electrónico levei un susto: os papeis están a piques de devorarme, envolvéndome de xeito preocupante.
E no meu estudio da casa aínda é peor. ¡Auxilio!!!!

1 comentario:

  1. Pois será que eu son un caso clínico de papeis en desorde que o seu non me parece cousa de pedir auxilio. Hai cantidade pero con relativa orde. :)

    Un día destes enviareille unha foto dun despacho en desorde e flipa.

    ResponderEliminar