13.3.05

Documental

A miña amiga Lara Bacelo sobrevoa desde hai uns meses un blog propio. Lara é unha profesional do audiovisual que fixo cousas realmente boas. Estou certo de non equivocarme se digo que o seu futuro profesional só pode sorrirlle. Eu tiven a sorte de participar nun dos seus proxectos: Ollos da cidade, un documental realizado a partir da poesía de Kiko Neves e da miña, unha reflexión audiovisual sobre a estética poética dos creadores urbanos e a relación da súa obra co entorno. É moi difícil de ver (excepto no vídeo da miña casa), aínda que xa se exhibiu publicamente nalgúns actos culturais. Se tedes ocasión de velo recoméndovolo, non porque eu sexa unha especie de (frustrado) actor coprotagonista (a miña poesía, máis ben), senón porque está realmente ben feito, gracias ao magnífico equipo que o realizou. Na rede pode verse unha escena dun dos poemas de Kiko Neves. No documental participaron a propia Lara Bacelos (idea e realización), Francisco X. Rodríguez (axudante de realización), Martiño Vázquez (director de son), António Pedra (producción), Ana Bueno (directora de imaxe), Fausto Carrasco (montaxe e script), Carlos Contreras (iluminación e foto fixa), Manuel Magariños (Axudante de dirección de son), Julián Martínez (postproducción de son), Diego Mata (operador de cámara) e Luís Batalla (story-board). Os magníficos temas musicais, de producción propia, son de Martiño Vázquez, Julián Martínez e da propia Lara Bacelo.

Ningún comentario: