31.3.07

O aumento da xornada lectiva

Indígname a posicións das ANPAS no conflito do novo horario lectivo proposto pola Consellería de Educación para os meses de xuño e setembro. Indígname porque me parece que están a adoptar unha postura cómoda para os pais e as nais pero pedagoxicamente perxudicial para os nenos e nenas. Indígname que se pretenda outorgarlle ao ensino o papel de «garderías» ou «aparcadoiros» dos cativos. É certo que a reducción da xornada neses dous meses ocasiona unha morea de problemas domésticos e que cómpre buscar solucións. Sen dúbida. Seino ben, pois eu tamén teño na casa ese problema coas miñas fillas e e vémonos obrigados a buscar solucións de emerxencia. Pero iso non xustifica que nos desfagamos do problema (que ten que ver coas necesidades familiares da sociedade contemporánea) botándollo enriba ao profesorado e ao horario lectivo. Mal favor lle facemos á pedagoxía. Que os rapaces poidan quedar nos centros escolares, sen dúbida, podería ser unha solución, pero agrandando a xornada lectiva, de ningún xeito. Vendo a postura das ANPAs o que me pregunto é con que lexitimidade se atreverán a solicitar no futuro melloras na calidade do ensino, sobre todo se agora están a demostrar que a cuestión da calidade do ensino ten para elas menos importancia que o feito de solucionar o problema de «aparcamento» dos pequenos. A miña postura hai tempo que a deixei clara.

Ningún comentario: