24.2.04

Vieiros birthday

Hoxe Vieiros cumpre oito anos. Desde Cabrafanada, quero enviarlles a miña entusiasta noraboa. Hai oito anos foi precisamente cando eu viaxei a Gales, nesa estancia sobre a que xa deitei varias anécdotas neste Cosmocaderno. Non podo esquecelo porque a primeira vez na miña vida que entrei en Vieiros foi precisamente alí, nun ordenador da oficina de Mercator en Aberystwyth. Unha das cousas que máis me chamou a atención daquela en Gales foi o estendido que xa estaba alí o uso do correo electrónico. De feito, cando nalgún intercambio de datos persoais me solicitaban o meu mail e eu respondía que aínda non tiña, mirábanme con cara de asombro. En Galicia o seu uso era entón restrinxidísimo. Non pasaron máis que oito anos; e de todo isto parece que hai un século. O tempo é un atleta invisible.

Ningún comentario: