17.10.12

Se eu fose presidente

Desde La Voz de Galicia pedíronme un breve texto de intervención para as páxinas que centran a información sobre a campaña electoral a fin de dar resposta ao epígrafe «Se eu fose presidente». Que faría eu se o fose, enténdese. Por fortuna, non teño nin esa vocación nin ningunha outra relacionada co poder, pero respondín ao que preguntaban cun criterio claro. Baixo o título, «Sen educación non hai futuro», esta foi a miña resposta, que se publica hoxe no xornal:




Sen educación non hai futuro

Se eu fose presidente impulsaría con forza a educación, a cultura e a tecnoloxía para crear unha Galicia capaz, preparada e con futuro, e loitaría contra a crise cunha cidadanía innovadora, culta, moza, lectora e profesionalmente competitiva. Faríao fortalecendo a educación e a cultura en detrimento da banca e do sistema financeiro. Un país culto e innovador sempre sae adiante. Un país en mans da banca ten o futuro privatizado.

Ningún comentario:

Publicar un comentario